Acemianne0636 zaten kağıda yazmışlar bana rahim şekli normal iki tüpe geçiş saglandi diye tabi bu sekil degol tıbbi terimler 😂 onu doktora çıkardım zaten sistemde de görüyor galiba bi sıkıntı yok dedi . Benim tüpümün birisi kapalyms ilaçla açıldı 3 kere ilaç verildi . Sonra o an cok aci çektiğim için unutmuşum hastaneye gittiğim zaman cdsini aldım.Onkoloji bölümüne gitmistim galiba cdyi almak için sen sor film cd mi almak istiyorum diye onlar yönlendirir