Kghkflfk Kızlar bişey sorucam. ben mamas papas bebek arabası aldım ama ana kucağını almadım ilk doğduğu zamanlar puseti olmadan kullanabilir miym arabayı sizce? Yoksa puseti almalı mıyım? Pusetsiz araba kullanan oldumu yeni doğan da
Yagmurgel2020 Kghkflfk puset bebeği iyi tutuyor canım o yüzden kullanmanda fayda var tabiki ama eğer maddiyat olarak almak istemiyorum diyosan bebeği diğer arbada yastıklarla destekleyerek yatırabilirsin birde pusetle taşıycak yerler oluyor mesela hastaneye girerken bebek arabasıyla gitmek yerine puseti alıp giriyosun vs o yüzden iyi düşün