Merhaba kızlar, Allah herkese kolay bir Doğum nasip etsin🌸26 haftalık hamileyim artık bebiş alışverişine başlamak istiyorum kısmetse ağustos ayında doğacak ne alayım bilmiyorum mesele uzun kısa kollu zıbın badi mi almak gerekiyor onlardan kaç tane almam yeterli 0-3 3-6 aylık mı almalıyım liste yapan ya da tecrübeli olan anneler yardım edebilir mi ? kafam çok karışık 🤷🏼♀️