Sistit i ben malesef 17 yıl çektim kronik hale gelmişti artık gündelik hayatımı etkiliyordu bitkisel takviye kullandım 3 kutu cranberry tableti öyle geçirdim ama sezaryen oldum sonda takıldı yine oldu malesef bu hamilelikte şükür olmadi sabahları ac karnına sarımsak yuttum sirkeli ılık su ile yıkadım ( bunu kadın doğumcu önerdi) öylelikle şükür 28+2 olduk sağ salim tamamlarız insallah