Merhebalar 32 haftadayım bugun doktora gıttım, usmde oldum bebekın kılosunda bı artım yok, 30 haftalık gosterıyo bunun ıcın doktor ıyne yazdı dedıkı yemeyını guclu yap napa bılırım 2hafta sonra yıne kontorulm var hangı yıyeceklerı yemem lazım başına boyle olay gelen varmı? Yardımcı olursanız sevınırım