ayssee geriye dönük 1 sene içerisinde 90 gün prim yatmış olması yeterli oluyor ama bu pandomim şartlarında nasıl olur alan varsa yazarsa sevinirim yol gösterir bize de. Benim de 2. Ayda ücretsiz izne çıkardılar hamilelerin çalışması yasak diye. 32. Haftadan 37ye çalışabilir 37 sen sonra çalışamaz alacağım mecbur çünkü arkadaşların dediği gibi Doğum parası alamayız. Verdikleri zaten 1400 lira 2 ay kadar alamayız sanırım onu da