Papatya2768 Kızlar selam, ben ilk gebeliğimde çaydan tiksindim pek içemezdim. Şimdi 5 haftalık hamileyim doktora henüz gidemedim ama çok çay içesim geliyor 1-2 kupa da kesmiyor ne düşünüyorsun siz de durumlar nedir ?
Burcu_NFUE Papatya2768 sorma kuzum ya benimde çay burnumda tütüyor günde üç bardak çay bir fincan kahve hakkım benimde 🥲🥲 doğumdan sonra eve gelince ilk hayalim bir çaydanlık çayı demleyip içmek 🤕🤕
greybrde Papatya2768 açık az şekerli çayın zararı yok. Bende su içemiyorum midemi bulandırıyor sağlık ocağındaki ebem açık çay iç kendi yaptığın meyve sularından iç vücudun sıvı ihtiyacını karşılarsın en azından dedi 8-10 bardak içiyorum 💕
Nefii Papatya2768 ben doktoruma özellikle sormuştum çay da sıkıntı yok demişti ama abartmadan açık içmeye gayret ediyorum 😊
Papatya2768 Simgeozturk11_ aynen benimde öyle o kadar vücut alışmış ki çay içmeye içmediğimizde tepki veriyor
Papatya2768 Burcu_NFUE ya dimi bende çok severim birde evden çalışıyorum ben hiç yanımda bardak eksik olmazdı şimdi açık içiyorum bakalım doktora da gidince danışayım
Burcu_NFUE Papatya2768 çay içince mutlu olanlardanım 😂😂 bende pıhtı var diye yasak bana sende kansızlık vs falanmı var üç bardak hakkım var ama böyle sindire sindire içiyorum ya tadını çıkara çıkara
Gencanne23 Papatya2768 çayı o kadar çok seviyordum ki oturup bir demlik bitirirdim. Şimdi ağzıma süremiyorum öyle bir tiksinme geldi. Çay içmeyi özledim 🤷🏻♀️💆🏻♀️
Papatya2768 Gencanne23 evet benimde oğluma hamile iken tiksinme gelmişti şimdi bir demlik verseler içeceğim. Onda da canım çok kola isterdi