Adetim 6 gun gecikti sabah idrar testi yaptım t çizgisi silik cıktı adet gecıkmesınden baska belirti yok sonra hastaneye kan verdım beta hgc degerim 34.11 cıktı bılen var deminden idrar testi yaptım t çizgisi hala silik yeni oldugu için mi boyle biraz önce kan testi yaptım degerim 110 cıktı iyimi