Aylinsemih Beyzan olmadı sayfada dönüş yapicak yazıyordu bisey çıkmadı ama ben ölünce diye istemiştim sonuçta ölmüş olucam birilerine hayat olsun
yamacinannesii Beyzan evet ben annemi yazmıştım annem de bu konuda hem fikir babam veya eşim olsa belki izin vermez
Beyzan Aylinsemih ama bağışci oldunuz tebrikler filan gibi bir şey yazmıyor hiç resmiyete dönmedi bence en güzeli devlet hastanesinde tescil ettirmek sanırım