1ogretmen Aysecnr benim tsh 0.01 onun sanırım normal seviyeye gelmesi gerekiyor doktor öyle dedi korkulacak birsey yok demişti zaten çok düşük dozda günde toplam 10 mg ilaçla başladık umarım sorun olmaz
Aysecnr 1ogretmen size tavsiyem iyi bir endokrin doktoru ile görüşün ve takiplerinizi endokrinde yaptırın. Çok geçmiş olsunn