Bendede aynısı oldu yerleşme kanamasıydı ama iki ay sonrasından birden kan gördüm adet olurcasına düşük yaptım zanetim cok şükür rabime hiç birşey olmadı doktora gitim Protestan bende kulandım iki kez oldu suan çok şükür bişey yok ama. İhmal etme mutlaka görün görün dünsende nasıl oldun sorun yoktur umarım 🤲🙏