Rabiacelebi canım analik sigortası diye bisi var. Hastahaneye kontrole gidince analık sogortasindan yararlanmak istiyorum deyince devlet hastanesinde yaptığın bütün kontroller tahliller ve doğum ücretsiz oluyor. Direkt devlet karşılıyor. Bebeğin yine muayene ucrwtlerini de aynı şekilde.