33 haftalık gebeyim. Daha öncede konu açmıştım doktor geçen hafta uyuzsun dedi ilaç verdi ama iki aydır kimseye bulaşmamıştı diye. Bugün tekrR gittim vücüdumdaki kahverengi lekelerin azaldığını söyledim ama kaşıntının azalmadığını söyledim doktor baktı tekrar yaralarıma uyuz muyum diyorum kahverengi lekelerin azalması ona işaret ama sen ilacı hafta da bire indir dedi. Tam emin konuşamadı o anda farklı ilaçlar yazdı o ilaçlar işe yararsa gelmene gerek yok dedi. Kimseye bulaşmadığını söyledim iki buçuk aydır ve gebeliğimin başından beri hafif kaşıntılarım vardı çoğaldı dedi çok bir yorumda yapmadı. Benle aynı durumd olan var mı? Verdiği ilaçta kortizonluymuş ectopix krem verdi iki kutu hiç uyarmadı da büyük bölgelere sürme fazla kullanma diye kaşınınca sürersin dedi eczacı uyardı 5 günden fazla kullanmasan iyi olur diye. Birde allerset hap verdi.