Kızlar merhabaa öncelikle soğan kürü adeti düzenler mi acaba? Ben geçen ay soğan kürü yapip ilk kez kendiliğinden adet olmustum 10 nisanda pko var bende ilaçsız olamıyordum. Bu ay hala adet olmadım 1 hafta öncesinde belirtilerim vardi yoğun bel ağrısı çektim bacaklarıma vuruyordu ve sol kasigim ağrıyordu, karnım hala şiş, test yapmaya da korkuyorum negatifi gorucem diye. Soğan kurude ise yaramadı mi yani sadece 1 aylık için mi 15 gun içtim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Bir de hamilelik belirtileri 1 hafta öncesinden başlayıp sonra kaybolur mu? Haydi aydınlatın beni 😃🌸