Gulay__ gazetecianne ikizlerde kan almyolarmi bnde ikizlere hamileyim. 1 haziranda kontrlum var 12 hftalik olacak . Sadece ense kalinlgnai bakyorlar
Zeynep0886 P0ncik benimde ultrason ölçümlerim çok iyiydi ikili sonucu orta risk geldi doktorum bişey yok diyor ama yinede tedirginim detaylı ultrasona girince içim rahat edecek inşallah 🙏
P0ncik Zeynep0886 suan bi skinti yok dedi sonucta normal cikar dedi bakalm artik hayirlisi olsun insallah iyi gelir
muallimehanimmom5 P0ncik P0ncik çok sevindim sizin adınıza darısı tüm hamile kardeşlere yaaa bana önereceğiniz doktor isimleri olursa memnun olurum 😇 🥰🐣
P0ncik muallimehanimmom5 ankarada zahide yetis var duydunuzmu bilmiyorum bide lokman hekimdekliler iyi diye biliyorum
muallimehanimmom5 P0ncik daha araştırmadığım için bilmiyorum ama lokman hekimi duymuştum doktorları iyi diye bu arada bugün doktor kontrolüm vardı direk 2 Li tarama yaptı kan verdim bide ultrasonla baktı çok şükür ense kalınlığı ve burun normal dedi ama kan sonucu en önemlisi dedi bide ben 11+ sanıyordum son adet tarihime göre ama doktor sen 12+ Sın dedi kesin bir şekilde dedi bide erken döllenme olmuş olabilir miş bakalım hayırlısı 😀
P0ncik muallimehanimmom5 suan ayni kaderi yasiyoruz resmen banada aynisini dedi ben biliyodum evet 2li test yapildigini ama bizede 11+ degil 12 sin dedi😀😀
muallimehanimmom5 P0ncik cidden aynı olmuş 😇 nasipse doğum günümüz aynı olabilir bakalım hayırlısı olsun sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım bebeklerimizi 🥰
hamishanne Tok karnına idrare sıkışık olmadan gel demişti doktor. Evden hastaneye gidene kadar biraz idrar birikmiş, doktor bakmaya başlayınca idrar torbanız baskılama yapıyor lavaboya girip tekrar yanıma gelin demişti
P0ncik hamishanne bazen doktorlarda cins hem sıkisik gel diyo hemde baski yapiyo nasil oluyo anlamiyorum
P0ncik muallimehanimmom5 suan 30 kasim olarak soyledi ama ne kadar dogru olur bilemem insallah o zaman almis oluruz dedi dun bakalm artik hakkimizda hayirlisini eylesin rabbim
P0ncik muallimehanimmom5 ha ha bu kadar guzel bisey olamaz ya cidden ayni zamanin cocuklari olcak 😃😃🤩🤩😍
Didemmmmm P0ncik bende yarın gidiyorum ikili tarama için 11+6 olarak aç tok farketmiyor dedi doktorum. Hayırlı güzel haberler alırız inşallah 🙏