SeliHarun 18+3 deyiz. Benim gibi hamileliginde cevizden tiksinenler oldu mu? Ne zaman yesem midem bulaniyo yiyemiyorum. Yemeyince de kendimi kotu hissediyorum yemem gerekiyor diye. Benim gibi olan var mi? Neden boyle oldu anlayamadim 😑
Sermec27 SeliHarun tiksinme değil de ceviz ve fındığa alerjim var ne yazık ki tüketmiyorum onun yerine çiğ badem yiyorum 🥰
teachervera SeliHarun Ya kalbimiz birmiş. Tam cevizle ilgili post açayım dedim siz yazmışsınız 😀29 haftalık hamileyim ağzıma sürmedim ceviz balık da zaten yemeyen biriyim. Şimdi anneme diyordum ceviz yemiyorum bebeğe faydalı nasıl yiyebilirim. Kızlara sorayım dedim benim gibi tiksinen var mı cevizden yalnız değilmişim
Nelmali SeliHarun ceviz fındık fıstık badem bütün kabuklulara alerjim var yiyemiyorum sorun etmiyorum 😅
MDT SeliHarun tiksinmek değil de yağı ağır geliyor. Midemi bulandırıyor.Başlarda yemeyi denedim olmadı. Şimdi de cesaret edemiyorum. Kuzenim suda beklet kabuğunu soy öyle ye dedi ağır gelen kabuğudur dedi. Haklı olabilir ama ben henüz denemedim
Gkc92 teachervera balık ve ceviz bebeğin beyin gelişimi için çok önemli,haftada bir balık günde iki tane ceviz yeseniz harika olur. Bende bi dönem cevizden tiksindim ama yoğurda karıştırıp yedim ufak parçalara ayırıp bir de öyle deneyin isterseniz
SeliHarun teachervera yaa demek sizde de oyle🙃 ben normalde severim yerim cevizi de baligi da ama hamileligimden beri yiyemiyorum. Kullandigim vitaminin icerisinde balik yagi var ama yine de aklimda hep suphe kaliyor yemiyorum bisey olur mu acaba diye
Susamtanem2 teachervera Semizotu salatalık ceviz yoğurt karıştırıp yiyin yüksek OMEGA içeriyor bildiğim kadarıyla
SeliHarun Gkc92 evet keske yiyebilsem ama dun aksam zar zor yedim sonrasinda kac saat bulanti yasadim😔
Nymphadoraa SeliHarun ben 🤦🏼♀️ Normalde severek yerdim ama hamilelikten sonra ceviz yiyemiyorum. Acayip bir şekilde muz da yiyemiyorum. Diğer tatlıları yiyorum ama muz aşırı tatlı geliyor 😐 38. Haftadayım bir sıkıntısı olmadı Allah tan
SeliHarun Nymphadoraa evet ben de severek yerdim normalde ilginc gercekten 🥴 skinti olmamasina sevindim 😊
teachervera SeliHarun Bende üzülüyorum yemediğim için. Aklıma geldi dedim az dondurma üzerine robpttan çekip çikolata sosla yesem 😀
Nelmali SeliHarun onun yerine yenebilecek şeyleri araştırın midenizi bulandırıp kendinizi zorlamak yerine
NurCeren00 SeliHarun yağı ağır geliyor ve onu yersem başka hiç bir şey yiyemiyorum. Bulantı değil ama sanki midem kapanıyor geçmiyor. olabildiğince yemeye çalışıyorum ama haftada 1-2 oluyor. Muzla birlikte yediğimde daha rahat oluyor 🙈