Anne88 çikolata kistim vardı benim. Bilmeden korunmak amacıyla 8ay yasmin içtim. İyi ki içmişsin dedi sonra doktor yoksa çikolata kistim büyüyecekmiş. Çok şükür gebe kalabildim. Pko daha kolay diye biliyorum çikolata kistinden. Rabbim sizede tez zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin🙏