14 haftalığız kabızlık sorunum yeni bitti ama ne çektim ne çektim hiç bişi kullanmadım ama bidaha yaşarsam kesinlikle entrogermina Yada duphalac👌🏽 Zorlamak makat çatlağına yada hemoroide yol açabilir asla zorlamayın bende çatlak oluştu bu yüzden 🤦🏽♀️