Fadiiik hayırlı olsun. Korkmakta haklısınız bende olsam korkardım. Çoğul gebelikler güzel hoş görünüyor ama komplikasyonları çok fazla. Umarım sağlıkla ve zamanında hepsini kucağınıza alırsınıZ. Doğduktan sonra nasıl olsa bakılır zor kolay her şekilde. Önemli olan hamilelik sürecini sağlıkla geçirebilmek. Allah bağışlasın inşallah