1pamukmoms canım bende sütten tiksinmiştim. 1 bardak süte yarım muz azıcık da kakao atar blendırdan çektirirdim arada buz da atardım içine çektirirken nefis olurdu. Kesinlikle öneririm.
Süt alacaksanız da günlük şişe cam sütlerden alın. Kutudaki sütlerin son kullanıma kadar olan süresi 6 ay. Bir süt 6 ay bi yerde koruyucu olmadan kalamaz. O yüze koruyucu ve katkı olmadığı için şişe cam sütlerden alıyorum hep hamileyken de onlardan içtim oğluma da gece yatarken ondan veriyorum sütü.