Elffnur Zilanerdemm beni komple bayıltıp kırıp taşı o şeklde takmşlardı evet ve sürekli bi batma yaşadm cok su içince o batma hissi geçiyodu canım doğumdan sonra cıktı ve cok rahat bi şeklde cıktm hemen hastaneden birde doğum sonrası ağrı batma hissi hepsi geçti demekki bebek baskı yapıyomş dedm hiç korkma ben sütümü sağmştm anneme bırakmştm akşamda hastaneden cıkmştm
mom77 Zilanerdemm bende cok agrım varken gitmism 30. Haftamda bobregım 40 mm olmus agrı esıgım yuksek herhalde o raddeye kadar hıc anlamadım sonra 34 mm ye düstü sıkı takipteyiz gecenlerde 47 mm olmustu smdi yine 36 mm olmus ama agrım 10 gün sürüp gecti ilk 40 mm oldugunda sonra hıc agrım olmadı ama buyuyup kuçülneye devam etti suan bebek kanala dönmüs baskıdan genislemisti ürolog ve kadın dogum doktorum banada böbrekdeki kanallar tıkalıysa yada tas kum varsa stent takalım idare edebıldıgın kadar et dedi şükür 36+4 olduk böbregim genis ama agrım bayadır yok o agrı dayanılmaz rabbim bekleyem herkese şifa versin 🌸
Zilanerdemm mom77 amin canım gerçekten çok kötü doğum sancısındam beter diyorlar doğumu görmedim henüz ama 🤷🏼♀️ Nasıl rahat nefes almıstım kesilince o sancılar anlatamam günlerce uyudum resmen üstüne 😄 çok ama çok zordu
mom77 Zilanerdemm bende oyle agrıdan duramıyordum annem geldi zaten sagolsun 10 gun kaldı sırtıma masaj yaptırıp duruyordum gece sabahlara kadar evde gezıyordum oyle agrıydı agız tadıyla yemek yiyemıyordum iyice çökmüstüm o 10 gunde ama antıbıyotıkde kullandım belki oda etkı etti rahatladı agrılar ama dediğim gibi hala genis dogumdan sonra inşaallah gecer kaliksler varmıs bobrekde kanal sıvı gecısı olan doktorum onlar kadeh gibi sekıllenırse mudahale ederm dedi o kanalların yapısı bozulmadıkca sorun yok takıp edelım dedi
Nartaneleri Merhabalar, bana da stent taktılar bugün. Belden uyuşturdular. Etkisi geçtikçe kasıklarımda adet sancısı gibi sancılar hissetmeye başldım. Takılan deneyimi olan ve bu sancıyı yaşayan var mı acaba. Normal midir acaba yoksa endişe etmeli miyim
Elffnur Nartaneleri normal canım batma oluyo hatta idrarda kan ble göreblysn endişelenme ama geçiyo hepsi 🌸
EsraaaG Nartaneleri merhaba bende bugün stent takındım ve kasık ağrısı ve batma oluyor. Sizde aynı sorunu yaşamışsınız sanırım. Ne zaman geçti agrı ve batma ?
Nartaneleri EsraaaG merhaba, geçmiş olsun. Bir iki gün sonra her şey normale döndü. Şu an varlığını bile unuttum stentin. Hareketlerime her zamankinden daha çok dikkat ediyorum kendiliğinden çıkabilir düşük ihtimal de olsa dedi doktor. Kontrolleri ihmal etmeyin enfeksiyon yapabilirmiş arada durumuna baktırın☺️