Merhabalar ilk gebeligimde 8. Haftada kalp durması olduğu için düşük olmuştu. Şimdiki gebeligimde doktor tedbir amaçlı kullandiriyordu. Bu hafta 34. Haftam artık bırakmalısın dedi. Yine bisey olur mu diye korktuğumu söyledim ama mutlaka bırak dedi. Sizlerde kullanıp bu haftalarda bırakan oldu mu. Endişe etmeme gerek var mı.