Mom070 merhabalar 19+4 haftalığız bayramda falan her an kıpır kıpır olan bebek 2 gündür nerdeyse hareket etmiyor gibi çok nadir ediyor korkuyorum bazende insan istiyor ki her an hareket etsin ilk gebeliğim🙂
Meless Mom070 doktorum hareketlerini sayma şimdilik hareket edince sevin etmezsede kafana takma dedi. 28.haftadan sonra hareketlerini sayarız dedi
elaveipek Mom070 bayramda çok çikolata şeker yediyseniz oda içerde bayram etmiştir çikolata yiyip dinlenin. Bebekler anne hareket edince uyurlarmış dinlenince uyanıp hareket ederlermiş belki çok yordunuz iki gündür kendinizi oda uyuyo
Pelinbyrktrlr Mom070 ben 27 haftalığım hala düzensiz olduğu oluyor merak etme 🙂 28den sonra giriyormuş düzene bekliyoruz bakalım 😃
Mom070 Seyma46-46 ozaman rahatlayıl biraz henüz sormadım bu konuyu doktoruma aslında haftamda erken boşa kaygım belkı ama işte ilk olunca insan mrk ediyor 🙂
Nelmali 22.haftadayım ben de 1 gün delice tepiniyor 2 gün uyuyor cok nadir hissettiriyor kendini bu aralar normalmiş 🤷🏻♀️
Mom070 Nelmali bu konuyu henüz doktoruma sormadım o yüzden yaşayanlar var mı diye merak ettim eşimde her dk hareket edecek değil ya rahat ol diyor ☺️
Mom070 Nelmali o zaman biraz relax olayım haftaya perşembe detaylımız var o zaman sorarım artık doktoruma🙂
Nelmali Mom070 insan ister istemez tedirgin oluyor ben sürekli dürtüyordum yaşıyor musun diye eşim de kızıyordu birak uyusun buyumeyecek senin yüzünden diye şimdi lutfen uyusun modundayım uyku günlerini bekliyorum gobegimden fırlayacak gibi davranıyor 😅
Mom070 Nelmali valla annelik daha ana rahmine düşünce başlardı derlerdi de inanmazdım gerçekten öyleymiş 😇hareket etmiyor diyorum benim eşime de çok normal geliyor şaşırıyorum😂
Mom070 elaveipek ahahaha inanın sabah onu düşündüm ben bayramda çok şeker ve çikolata yedim gerçektende belkide ondan dolayı bayram etti daha sabah düşündüm bunu😂🙏🏻 ama yorulmadım hiç annemlerdeydik kıpır kıpırdı eve geldık tık tok🙂 zaten sanırım bu haftalarda %90 uyurlarmış galiba
Nelmali Mom070 onlar hareket ettiğini hissedince başlıyor merak etmeye gecen gün sağlam iki tekme yedi şimdi soruyor hareket etti mi bugün diye 😅
Mom070 elaveipek anmemde öyle diyor ben onlara gitmeyi çok seviyorum bu çocukta mı bana düşkün olcak nedir diyor 😃😂