2bebek1huni merhabalar, bende akşam 2 tablet şeklinde alıyordum şimdi 1 tablet e düşürdüm, 26. Haftamdayım. Doktorunuz neden uygun bulmamış anlayamadım? Buna siz de karar verebilirsiniz, prospektüste her şey yazıyor. He sizin ayrı durumunuz vardır o başka, yazarken bence o detayı da eklemelisiniz.
Zofer kullananlar var asıl kullanılmaması gereken o. C grubu bir hap ve ağır. Yine de doktor takibinde olunduğu için doktora uyuluyor.