Pelinbyrktrlr 27 haftalık oldum. Geceleri uyuyamıyorum yani gözüm kapalı ama beynim uyumuyor resmen… Sağa sola dönmek de zor artık. Gözlerimin altı karardı 😪 3.trimester gümbür gümbür geliyor sanırım, sizde durumlar nasıl hanımlar?
paradiseeeeee Pelinbyrktrlr öyle düşünme ya pozitif ol daha çok erken valla ben 39.4 maşallah uyuyorum hiç aksamadı uykum şükür 20 kilo aldım saga sola dönmek bana aşırı zor ama uyku iyi şükür
Seyma46-46 Pelinbyrktrlr 28 haftalığım çok şükür uyku problemim yok daha uyuyabildiğim kadar uyuyorum. Sonra çok arayacağız bu günleri ☺️
Esen3535 Pelinbyrktrlr bende 27+1 oldum sağa yatsam yok sola yatsam olmuyor sırt üstü yatılmıyor yüz üstü hiç yatılmıyor 😅 amuda mı kalksam 😂🤣
Pelinbyrktrlr paradiseeeeee Uyku meditasyonu yapıcam artık o rahatlatıyor ne güzel uyuyorsunuz demek ki bünyeyle alakalı bir durum
paradiseeeeee Pelinbyrktrlr kafana takıyorsan çok düşünüyorsan omdan uyuyamıyorsundur canım daha sakin olmaya bak inşallah güzel güzel uyursun uyku hayatımızda çok önemli yoksa insan ertesi güne agresif kalkıyor 😂