Ssgndz Kızlar yarın şeker yükleme testi olucam doktorum sadece aç gel dedi, sabah 8-10 arası gidicem ama bazıları gece 12den sonra bisey yememeliyiz demiş nasıl oluyor acaba ne yapmaliyim? Sabah su icebiliyo muyum🤒🤒
Minikturtageliyor Ssgndz bende o saatte yaptırdım. Doktor 5 saat öncesinden bir şey yeme dedi ve sabah uyandığımda su dahi içmedim ☺️
Taze_gebe Ssgndz kimisi sudan bişe olmaz diyor ama en az 10 saatlik açlık gerekiyor yani sabah kalkıp en erken saatte gidip verirseniz daha iyi ne kadar erken verirseniz o kadar erken bitip yeme içme başlıyoruz👍🏻