H-M1602 Kızlar merhaba 23 haftalık gebeyim ,hamile olduğumdan beri göğüslerim hassaslasmisti.Fakat şuan sadece ucu acıyor ve su geliyor sıkınca,böyle acirsa bebeğimi zor emziririm önerisi olan var mı şimdiden krem kullanan?
Mavi87 H-M1602 sıkmayın doğumu tetiklersiniz. Hormonlardan ve büyüdüğünden dolayı acıyor normal. Ama yinede kontrolde bir sorun
Pamugunannesi1 H-M1602 Öncelikle göğüsünü sıkmayı bırakmalısın. Göğüsün yara olmaması için kantaron yağı veya çatlak kremleri kullanmaya şimdiden emzirirken yara olmasın.
Milenka H-M1602 benimde öyle kasindı kasindi bir baktım süt gelmeye başladı. Sıkılması iyi değilmiş. Bir hormonu tetikleyip rahim kasılmasına sebep oluyormus
H-M1602 Pamugunannesi1 teşekkür ederim 🥰gümüş kapak kullandınız mı peki hiç ,kullanan var mı ki onu duydum birde
H-M1602 Sıkıyorum derken sadece bir kere sıktım hergun düzenli değil yani 😌normalde iç çamaşırı giyip çıkartırken ucu acıyor degdikçe ,bir kere sıktıgim da su geldi deneme amaçlıydi yani
Pamugunannesi1 H-M1602 Gümüş kapak henüz almadım ama burda bir çok postta faydası olduğunu gördüm yazan çok olmuştu bende almayı düşünüyorum 😌
FERBU H-M1602 sakın sıkmayın hormonlarınızı tetikler erken doğuma yol açarsınız bebek doğduktan sonr o belli olur bi daha denemeyin byle şeyleri