gamzeozer16 Kızlar kilolarınız ne durumda :) ben kendimde hiç değişim hiissetmiyorumda karnınızda büyüme varmı birazda olsa:)))
Belissima gamzeozer16 5. Ayım bitti. Henüz karnım tam olarak büyük sayılmaz. Sadece çok yemek yemiş şiikinliği gibi bi görüntü var 😜
Sadoli Bende 19 oldum bebeğin oynamaları arttı bı de karnım bayağı büyüdü bu hafta iki kilo aldım bende bebeğim kız detaylı ultrasyona girdiniz mi
Zeyneb_kmc Merhabalar. Ben de 19+1 deyim. Yarim saatlik aralıklarla sol kasığımda bi ağrı hissediyorum bu nedendir bi cevap verir misiniz ?
gamzeozer16 Zeyneb_kmc benim solda değilde bazen sag tarafta oluyo oda geceleri yatarken nedenlerini bilmiyorum ama
EmreAylaKarabacak 19 haftalıgım ve 10 kilo aldım malesef 😔 bebek hareketleriniz nasıl bayanlar ben çok net hissedemiyorum henüz ikinci gebeliğim olmasına rağmen
gamzeozer16 EmreAylaKarabacak ben 17 ci haftadan beri gayet net hissediyorum özellikle sırt üsttü yattıgımda :) o kadar kilo nasıl aldınız bende istiyorm ama yiyorum yiyorum aynı :)
BurcuakirGlec Bugun tam 19 ;) 68 dim 69 oldum 😂 hiç yürüyüş yapamıyorum yürümekten nefret ediyorum napıcam bilmiyorum daha hiç hareketini hissetmedim yemeklerden sonda biseyler oluyo ama bagırsakmı nedir bilmiyorum ama tekme vs daha bişey Yok 🙂 benim 2 aydır sol ve sağ kasıgım agrıyo halada geçmedi bide tam göbek deliğimin biraz altında agrı oluyo yattığım yerden kalkınca eyilip kalkarken falan daha sık oluyo doktora sordum normal rahmin büyüyor dedi
EmreAylaKarabacak gamzeozer16 benim kilodan çok şişkinliğim oluyo aslında vücüdüm ödem yapıyo ilk hamileliğimde 85 kiloyla gittim doguma ki ben 57 kiloydum hamile kaldıgımda😌
gamzeozer16 Sadoli alıyorlarmış sanırım tabiki özelde daha çok özen gösterirler galiba bilmiyorum yinede bende devlette giricem