Bebeğimi görmeye gidicem diye çok heycanlanıyorum herkes öyledir diye düşünüyorum 🥰 Burda bilenler var benim düşük tehlikem var inş öncelikle sağlıklıdır ve bu süreci inşallah arlatmışımdır.🤲 ikinci isteğimde inş bugün artık açar bacaklarını açmıyor doktor hep tahmini. Söylüyor Her gittiğimde uyuyor bebeğim inş bu sefer acar hem cinsiyetini hemde kıpırdağını görürüm 🤲🥰