Kızlar merhaba, 14 haftalık gebeyim ve artık havalar ısındı tiril tiril elbiseler giymek istiyorum ama basenleşrm geniş olduğu için birbirine değiyor ve yürürken çok rahatsız oluyorum. Normalde korse giyerdim ama gebe olunca yasla tabi bana önereceğin iz elbiselerin altına giyeceğim tayt tarzı şeyler var mı?? 🙏