Kızlar selam
bu sorum arkadaşım için. Elbette ki daha erken ama sadece tahmin yürütmek için yazıyorum. Arkadaşımın yazdıklarını aynen iletiyorum.
11 haftalıkken mide bulantılarımdan dolayı doktora gittim, ultrasona girdim o gün. Doktorum cinsiyet için çok erken yanılma olabilir dedi. Bende söyleyin hocam ne görüyorsunuz dedim ufak bi çıkıntısı var erkek diyorum ama bu çıkıntı kız bebeklerde de olabiliyor bu haftalarda dedi. Neyse bugün 2li tarama için tekrar gittiğimde. Cinsiyet için yine tahminini söyledi. 2 kere bacak arasına baktı, Kız dedi boş dedi ama yine 16. Haftayı beklemek uygun olur dedi. Şimdi benim aklıma takılan 11. Haftada ufak bi çıkıntı 2 haftada da daha da büyümez miydi ? Başına böyle bi durum gelen var mı erken haftalarda.