Hanımlar günaydın bugün sezeryan doğum olalı 8 gün oldu geceden beri rahime ağrı vuruyo canım çıkacak gibi acaba neden olur dün puset i taşıdım ondanmi oldu acaba bilmiyorum konturole Çarşamba günü gidecem bilgisi olan aynı şeyi yaşayan varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim ne yapmam gerekiyor 🙏🙏🙏