gizemi Özel sektörde kaçıncı haftadan sonra ücretsiz izne ayrılabiliyorum? Doğum izninden bahsetmiyorum onun öncesinde. Kurumun sorun çıkarmaması adına
Duygukizilca Pandemide 24 haftadan sonra özel sektördede izne ayrılabiliyorsun diye biliyorum ama tabiki kuruma bağlı bir karar
gizemi Duygukizilca peki doğum raporunu etkileyebiliyor mu bu durum bir bilginiz var mı? 3 yıldır çalışanım
gizemi Nurtrky ücretsiz izin ücretin de yatırılmadığı sigortanın da ödenmediği bir izin biliyorum yanlışım varsa düzeltin lütfen. O yüzden kurum kabul ettiği sürece alabiliyorum diye biliyorum ama
Duygukizilca gizemi Sanırım etkilemez ama kurumdan kuruma farkettiği için en doğru bilgiyi size insan kaynakları verir bence danışmanızda fayda var
Cigdem175 gizemi en az 90 günlük prim şartı aranıyor bunu zaten biliyorsunuzdur.bende özel sektör çalışanıyim 23 haftalık hamileyim ama ücretsiz e çıkmak,doğum parasını etkiler diye hiç talep de bulunmadım. Sgk ya sorun bence.naçizane tavsiyem
gizemi Cigdem175 son bir yıl içerisinde yatmış 90 günlük prim olması lazım diye biliyorum ben de ben 3 yıllık çalışanım zaten prim süresini doldurdum 25. Haftamdayım 28de ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum zorlanmaya başladım çünkü sadece kurumun ücretsiz izni kabul edip etmeyeceğinden emin olamadım. Çok teşekkür ederim🙏🏻