Busesaka Kızlar selamlar 21 haftalık hamileyim ve tansiyonum çoğu zaman 14.8 geliyor ve ebe bunun benim ve bebeğim için zararlı olduğunu söyledi ne yapmam lazım 😞
Burcubalyetis Busesaka idrar tahlili yapip protein kacakligi varmi ona bakilmasi lazim canim cok onemli tansiyon yuksekligi eger protein varsa hemen kontrole almak lazim aksi halde gebelik zehirlenmesine sebebiyet olur allah korusun dikate alman lazim
Hamileanne0 Busesaka benimde öyle yükseliyor tansiyonum ama tsh yüksekliğinden benim kontrol altındayım yarın tekrar randevum var bakalım be olacak
Buket1906 Busesaka bunun için ilaç içiyorum canım düzene girdi 18 haftada ara ra hastane ortamında yükseliyordu heyecandan doktor önlem amaçlı ilaç başlattı riske girme diye şimdi 34 haftadayım