Gamzeeakt 39 haftalık hamileyim kontrol için kadın doğum acilden mi giriş yapıcam yeşil alandan mı bilgisi olan var mı
Msydn6 Gamzeeakt Evet acil yeşil alandan giriş yapıp kayıt açtırıyorsunuz kontrol muayene vs herşeyi yapıyorlar bende bu şekilde yapmıştım hep🌸
Gamzeeakt Msydn6 Geçen sefer kadın doğum acile gitmiştim muayene ettikten sonra bana 3 gün sonra yeşil alandan giriş yap dediler onu tam anlayamamıştım yani normal acile giricem sanırım dimi
Msydn6 Gamzeeakt evet yine aynı kadın doğum aciline gideceksiniz yeşil alan diye sorun yönlendiriyorlar zaten o şekilde kayıt açıyorlar