Gul76 ben 5,5 aylık hamileyim, Nereida Hanımın takipli gebesiyim. Ben memnunum. Serviste 3 gün yattım ve ordaki hemşireler kat ve kat iyiydi. Muayene ücreti 140 idi ancak doğum fiyatı şu an kampanyalı 2000 diye hatırlıyorum. Ancak burada reyapta son zamanlarda bebeklern enfeksiyon kapma olayı çok konuşuldu ilk muayenemde bunu gçrüşeceğim, çok tedirginim.