kızlar merhabalar kasım ayinda 5 gün sogan kürü içtim o ay hamile kaldım soğan küründen mi bilmiyorum sonrasinda da doktor kimyasal düşük dedi simdi soğan kürü rahmin inceltiyor diye yazılar okudum bu ay tekrar yapmak istiyorum sizce yapayim mi yani soğan kürü hamile kalmama mı sebep oldu yoksa düşük yapmama mi bilmiyorum bu arada pko yum 5.5 cm lik bir kistim var