Kızlar çok fazla kalp çarpıntısı oluyo kalbimde ritim bozukluğu be az miktarda kaçakta var doğum sonrası abdasyon olcam ama ritmim ileri derece bozuk kalbim ne kadar dayanır bilemiyorum abdasyonla düzeleceğine bile umudum kalmadı bozukluğunu aşırı derecede hissediyorum resmen ritmine göre nefes alışım değişti nefes alamıyor gibi oluyorum bazen sallanıyorum çarpıntıdan kaç doktora gittik sayısını unuttum ölüm sürekli aklımda kalbim düzelemez gibi geliyor hergun aglıyorum Allah a dua ediyorum rica etsem benim için sizde dua edermisiniz ve umut dolu mesajlarınızı bekliyorum iyi sağlıklı ve çocuğumu sağ saglim alcagıma inanmak istiyorum 😭😭😭🤲🤲🤲