Semrakrbck Kızlar 39+4 olduk iki gün önce sarı sümüksü şeklinde bir akıntım oldun nişan mı acaba bide o günden beri karnımın altından belime sırtıma belirli aralıklarla sancı oluyor doktora gitsem beklesem mi çok kararsızım arada sıvıda geliyor
Bseda Semrakrbck bence bekle canım ben doktoruma sordum olabildiğince sancını evde çekmeni öneririm dedi doğruda hastane ortamı insanı geriyor buda işi zorlaştırıyor. 5 dkya düşene kadar bekle sonra gidersin kimi hastane hemen yatırıp suni veriyor birde acılma felan cok azsa boşuna orada çekme sancını evinde cek.
ayseyilmazzzz6161 Semrakrbck canım nişan değildir bence çünkü 38den beri benim de öyle akıntım geliyor. Sarı sümüksü bisey. Ebe alttan kontrol ettiğinde nişan değil enfeksiyon olduğunu söyledi. Nişan pembe oluyomus genelde. Yine de doktorunla görüş tabi ama ben şuan 40+6 haftalığım hala gelmedi.bebiş😊
Papatyams_2021 Semrakrbck herkeste farklı nişan geliyor ama yoğun olasılıkla sümüksü şeffaf ve kanlı olur nişan Benim de öyleydi tabi nişan gelmeden Doğum da başlayabilir sancılarını takip et evde dayanabildiğin kadar dayan 5 dkya 1 olursa sancın öyle git ben öyle yaptım hastanede rahat edemezdim çünkü
3MelekAnnesi3 Semrakrbck sanırım yalancı sancı canım belden sancı dogum belirtisidir eger düzenli degilse bekle
Semrakrbck Bseda işte bende bu yüzden bekliyorum suni sancı çekmemek için ama bebeğe zarar gelir mi diye endişeleniyorum eşimle her an tetikte oluyoruz 3 gün kaldı zaten
Bseda Semrakrbck ben yaşamadım henüz ama cok araştırıp videolarda izliyorum yoğun bir kanaman yada suyun gelmediği sürece evde durabilirsin bol bol hareket etmeyi dene açılman olman için. Eşler cok panik halinde oluyor normal endişe etme🙏🏻
Deletedmom23234 Semrakrbck Suyunuz gelmediği sürece bir sorun olmaz inşallah. Rabb’im hayırlı doğumlar nasip etsin ✨🤲🏻
Semrakrbck Bseda valla bekliyoruz bizde ama umarım 41e kadar gitmeyiz yalancı sancı çekiyorum sürekli
Semrakrbck ayseyilmazzzz6161 ayy sizinde günler bitmiş 😄 çok sabırısızım artık gelsin bebek her belirtiyi doğuma bağlıyorum benim sarı akıntı bir defa oldu bu arada
zynpcknn ayseyilmazzzz6161 ay benimde 3 gündür düzenli aralaıklarla doğum sancısı çekiyrm 2 haftadır da 1 cm açılmam var ama bebek hala gelmedi 2 gündürde nişanım çok geliyo doğumum başladığınıda söylediler ama sancım bir türlü gürleşmiyor ve ben hala 1 cm açılmayla duruyrm dün gittim özele çatın çok dar dopum edemezsin bebeğin kilosu 4 develete de göründüm evet dar ama yapabilirsin dediler şaştım kaldm napcm bilmiyrm
ayseyilmazzzz6161 Semrakrbck sorma canım ben de 38 den beri pusuda bekliyorum ama yok bizim bebiş inatçı çıktı😂😂 her ağrıyı her sancıyı doğum sancısı sandım. Her lavaboya gittiğimde nişan gelmiş mi diye baktım ama tık yok.😂
huzursahibi Semrakrbck bebeğiniz kaç kg? Bende 40ta doğum yapacağım şuan 39+5te 3800 dedi kafası henüz kemikten geçmemiş geçmesi zor artık dedi. Sizin de böyle iri mi doktorunuz mu beklemeyi tercih etti siz mi? Çok sordum kusura bakmayın 🤦♀️
Bseda Semrakrbck artık tam zamanına gelmişsin cok sık yasamanda kendi sancınla doğurmana sebep olur inşallah
Semrakrbck ayseyilmazzzz6161 hiç sorma her gün eşime suyum geldi diyorum 😂😂😂 gelen sıvıda ne onuda bilmiyorum hayırlısıyla gelsinler canım
ayseyilmazzzz6161 Semrakrbck valla aynı şeyleri yaşamışız 😂😂 muhtemelen idrar yollarında enfeksiyon varsa o sıvı gelişi de ondandır yani bana ebeler öyle söylemişti. Sürekli iç çamaşırım ıslanıp duruyordu hatta bi kere doğuruyorum diye gece 1de acile gitmiştik sonra elimiz boş döndük😂😂😂
Semrakrbck ayseyilmazzzz6161 ayy olabilir aslında son günlerde enfeksiyon yaşanılıyormuş bizde bayramın 2. Günü gidecektik acilede yine bekleyelim demiştim eşime sanırım bu bekleyiş böyle devam edecek 😄
ayseyilmazzzz6161 Semrakrbck aynen kuzum valla insallah tez zamanda kolaylıkla doğurursun 😍 valla benden sonra hamile kalanlar çatır çatır doğurdu bi ben kaldım😂😂
ayseyilmazzzz6161 Semrakrbck var canım pelvis bölgesinden bahsediyorsun sanırım vajina kısmında aşırı ağrı ve batma oluyor sürekli. Herkes kemiklerin açılıyor ondan ağrıyodur dedi ama alakası yokmus bebek kilo aldıkça baskı yapiyormus ondan ağrıyormus.