Naz96 benimde 2 düşüğüm var canım şu an iğne ve hap kullanıyorum 13 haftalık olduk cok şükür ne leke ne bişey olmadı içim cok rahat en azından doktoruma sordum doz ayarlaması nasıl oluyor yeter mi yetmez mi vs diye, doktorum Prof dedi ki biz burada ne ölçüler ne riskli gebeliklerle uğraşıyoruz kan pıhtılaşması önü alınabilecek en kolay sorun dedi ayrıca hergün iğne vuracaksın ama hap da kullanacaksın hapın etkisi 2-3 gün olabiliyor yani doz sıkıntısından dolayı pıhtılaşma olması cok zor içini ferah tut demişti hiç korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz 🤗