Harryer34 Adetim 6 gun gecikti sabah idrar testi yaptım t çizgisi silik cıktı adet gecıkmesınden baska belirti yok sonra hastaneye kan verdım beta hgc degerim 34.11 cıktı bılen var deminden idrar testi yaptım t çizgisi hala silik yeni oldugu için mi boyle
[silindi] Harryer34 bende HCG 30 Ken öğrendim şuan 19 haftaligim. İki günde bir kan verip değerin artış hızına baktırmalisin.
Minigimyolda Harryer34 ilk 15 le öğrendim değerim iki gün sonra 50 olmuştu idrar testinde silik bile çıkmamıştı artışı kontrol edin geç döllenme olmuşsa ultrasonda belli olur zaten hayrlı olsun
Harryer34 berus cumartesi bayran oldugu içşn acildeki doktor baktı görünüyor ama 2 gun sonra gel bidaha kan testi yaptır dedı
[silindi] Harryer34 Adet olacağım gün kan verdim 30.24 çıktı beta HCG 2 gün sonra 187 olmuştu. 1 hafta sonra kadın doğuma gittim kese göründü
Mavi34 Harryer34 canım beta 5 üstü olması pozitif demek. Ama muhtemelen geç döllenme felan olmuş düşük biraz değerin. Gun aşırı tekrar kan ver yaklaşık 2 katı civarına çıkıyorsa sağlıklı bir gebelik demek oluyor hayırlı olsun
Mihribancglr Harryer34 adetim 2 gün gecikmisti 137 ydi değerim ilk hamileligimde miniğim 9 hafta dayandı kalbi durmustu🥺😓 ikinci gebeligim silik bir test cubugundan öğrendim adetime 3 gün kala 1 hafta somra hastanwye gittim keseyi gördüm simdi 25 haftalık hamileyim şükür ♥️🤲 rabbim sağlıklı bir sekilde kucagina almayo masip etsin inşallah 🤲♥️