Makbule122 canim sen gene doktoruna danış ama son 2 hafta kalmış yapar mı yada yapılır mı bilemiyorum. Bende bi 2. Ayda bide 7. Ayda çok çektim doğumdan sonraya kaldı şimdi 8. Ay bitmek üzere.
Bana antibiyotik verdi 1 paket kurutsun iltihabı diye. Bide evde 1 dis sarımsağı ezdim çay tabağına üstüne 1 tatlı kaşığı su bıraktım karıştırdım. Pamuğu batırdım o suyunu dişime sıktım pamuğuda dişimin üstüne doğru bıraktım yarim saat içinde ahri azaldı. Dene istersen bi onda fayda buldum ben . Gecen esimin babaannesininde dışı ağrıyordu onu yaptık yarim saat sonra kadın rahat uyudum dedi sifa olur inşallah 🙏