Naciyeylmz On Mayıs da ikinci tetenoz için gel dediler ama sağlık ocağı kapalıydı ne yapsam bilemedim kızlar gitsemmi Çarşamba geç mi olur benim durumumda olan
Birtane2307 Naciyeylmz benimde 6 mayista gel demişlerdi ama arastirdim doguma 4 hafta kalana kadar yaptırabilirmişiz ben salı günü yaptırıcam
Portakalgeliyor Naciyeylmz aynı 10 mayıs dedi aradım mesaj atyım tık yok gittim kapı duvar nasipse bugun gidicem vurulmaya geç olmasın diyorum bende
UralAybars0921 Naciyeylmz ikinci doz aşıyı zamanında ve sonrasında yapılabilir ama zamanından önce yapılamaz, o zaman aşı etkisini kaybeder demişti ebe. Zamanı 10 mayıs ise artık o süre ve sonrasında herhangi bir zamanda yaptırabilirsin canım 🙂