Eymenalperen19 Devlet Hastanesi’nde epidural dogum varmı acaba benim sezeryan ama epidural ve spinal arasında kaldim özeller aldı başını gidiyor bu arada 28+3 haftalık gebeyim ve gebelik şekerim var acaba yaparlar mı :)
serenty_123 Ben epiduralle doğum yaptım sezaryen ilk anda uyuşmadı kesik acısı hissettim ben bağırınca durdu doktor ağızdan bi doz verdiler sersemledim öyle devam ettiler spinal daha çabuk etki ediyor