Mavilotta Bayadır takip ediyorum bugün akşam üzeri dikkatimi çekti güzel şeyler var baya bilgi sahibi oldum hatta postu o zaman açıcaktım ama buradaki başka postlara dalınca kaldı öylece😂😂ya aslında şu sebeple açtım bu postu bana hep doğum konusunda ne var doğurursun falan diyorlardı ama ebe doğumun zor olduğunu ve bunun bilincinde olup öyle hazırlarsak kendimizi daha kolay olur herşey yazmış kolay bişeymiş gibi görüp sonradan duvara toslamamak lazım bunun gibi bi çok bilgi aklıma geldi siz değerli kader ortaklarımında bilgilenmesini istedim :)))