Aysedemir43 canım erken doğum olur olmaz bunun yorumunu yapamam, ancak doğru bilgiyi doktor verir sana, 3 hafta önce gitmesi önce doğacağı anlamına gelmiyor demişti kağan kocatepe youtube videosunda sadece onu hatırlıyorum, ağrılar içinde yavaş. Yavaş başlıyor diyorlar bende 32 haftalık hamileyim, bugün ağırlaşmaya başladığımı hissediyorum gerçekten, Allah yar ve yardımcımız olsun, yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah, hayırlı ve en doğru zamanda🤲🤲🤲