Kızlar daha 12 gün önce doktora gittim, kalp atışını duyduk. Hiçbir sorun yoktu. Ama sonrasında bende hep bir merak olmaya başladı kalbi arıyordur hep dimi diye düşünmeden duramıyorum. Ne kadar sürede gelmem gerek vs öyle bir şey de demedi hani sadece hafta hafta testlerin olduğu kağıtlar falan var ona göre mi gitmem gerek bilemedim anlamadım. Yani hiçbir kötü şikayetim de yok şükür göğüslerimin sızısından yorgunluktan başka. Sizce ne sıklıkta gitmeliyim kontrole? 🌸