Burcu1467 canım ben ılk bebegımde 8/10 kez belkı cok yasadım bu bebegım 17 günlük ama tek tavsıyem emzir sağına yatır gazını aldıktan snr öbür emzirmede sola seklınde devam et sürekli tekrarlar eserse biagia dr sor mutlaka gaz damlası bu en iyisi birde sürekli olmuyorsa korkma