Busebse canım saglıg ıcın alınacaksa alınsın kuveze kotu bır sey olmasın ueter ki. Tabiki boyle soylemek kolay gelıyor bızde olsak uzuluruz ama, kötü bir sey olsa daha cok üzülürüz, o yuzden bnce bunu dusunme. Bırde 37 de dogsa 39 da doğsa sarılık cıksa enfeksyon cıksa alıyorlar gene oyle. Sen dogumuna odaklan hastane cantan hazır mı bı eksıgın var mı son hazırlıklarını tamamla. Bebegın son haftalarda kılosu hızla artmaya baslıyor. Morelını bozma. 37 de dogum yaptım hastaneden cıkarken bebek 2900 dü. Saglıkla alırsın ınsallah kucagına 💖