nurbetul_25 bende 30 haftalık hamileyim ama bu dediğiniz şey bende de mi var bilmiyorum özellikle uzanacağım zaman uyuyacağım zaman diz kapaklarımdan aşağısı resmen öyle bi sızlıyor uyuşuyor ki anlatamam sanki saatlerce üstüne ağırlık koymuşlar gibi şu an da da var uzatsam da aynı ayaklarımı karnıma çeksem de aynı sabah uyandığımda da bir kısa süre ağrı oluyo ama gün içinde hareket ettiğimde geçiyo bahsettiğiniz böyle bişey mi?